CBBiH unaprijedila postojeće i pokrenula nove kanale komuniciranja

22.5.2020

Kako bi unaprijedila svoje komuniciranje prema javnosti, u prethodnom periodu Centralna banka Bosne i Hercegovine (CBBiH) je intenzivno radila na unapređenju postojećih i dodavanju novih kanala komuniciranja. 

Po okončanju ovih aktivnosti, sa zadovoljstvom vas možemo informisati da je CBBiH, pored od ranije aktivne zvanične web prezentacije CBBiH i Twitter profila Banke, od sada dostupna i na LinkedIn i Facebook platformama. Pored njih, Banka je zvanično aktivirala i svoj YouTube kanal. 

Isto tako, radi lakšeg pristupa ciljnim grupama i upravljanja sadržajem, pokrenuta je i podstranica posvećena finansijskoj edukaciji i inkluziji građana Bosne i Hercegovine. 

Postojeće i nove zvanične online kanale komunikacije možete pronaći na sljedećim adresama:

  1. Internet prezentacija: https://www.cbbh.ba;
  2. Podsajt posvećen finansijskoj edukaciji - https://fined.cbbh.ba/;
  3. Facebook stranica: https://www.facebook.com/CentralnaBankaBiH;
  4. Linkedin: https://www.linkedin.com/company/cbbih;
  5. Twitter nalog: https://twitter.com/CBBiH;
  6. You Tube kanal: https://www.youtube.com/channel/UC8iRX4s7gvnKGnN6DCXxu3Q.

CBBiH se odlučila na ovaj korak kako bi se unaprijedila transparentnost institucije, olakšao pristup informacijama o njenim funkcijama i zadacima sa mobilnih platformi, te omogućio još lakši direktan kontakt sa građanima.



Newsletter CBBiH